«

»

Dub 14

Kampaň „Brno, co není“ chce vtáhnout Brňáky do příprav důležitých projektů

Město Brno startuje kampaň nazvanou „Brno, co není.“ Jejím cílem je informovat občany o připravovaných strategických projektech, které jsou důležité pro rozvoj Brna.

Cílem celé kampaně je pozvat obyvatele i návštěvníky města do míst, která se v dalších letech promění, a projekty jim představit přímo tam. Že strategické projekty žijí a usilovně se na nich pracuje, se obyvatelé města dozvědí s nadsázkou a humorem, podobně jako při dosavadním informování o dopravních stavbách prostřednictvím kampaně Kopeme za Brno.

Podrobné informace o kampani naleznete na webových stránkách www.brno.cz

O autorovi

Simona Magdová

Simona Magdová

Úsek samosprávných činností a agendy účetnictví
Statutární město Brno
Městská část Brno-Medlánky
Email: magdova@medlanky.brno.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *